fredag 15. mars 2013

PÅ FORHÅND, GOD JUL

Hei på dere!

Det gode med jul er også at det blir morsomme oppgaver som hører til, og vi fikk oppgaven i å lage julekort. Noe som var kjekt for da fikk jeg to julekort unnagjort. Var kjekt vi fikk skrevet ut kortene ;-)

Oppgaven handlet hovedsakelig om at vi skulle produsere egne julekort hvor redigeringen skulle forgå i Photoshop der vi skulle bruke egne bilder. Jeg liker det enkelt, derfor synes jeg det var best og ta et vinterbildet og fylle inn med tekst. Da ser det litt ekstra ordentlig ut også, slik jeg liker det.

Jeg redigerte kontrastene på bildet i Photoshop, i tillegg til at jeg fant en passende font som jeg synes var fin til bildet helhetlig.



Ble helhetlig veldig fornøyd med julekortene, og jeg føler de ser meget ryddige ut i tillegg til at bildene er tatt på egne innstillinger. Noe jeg ser iallfall :-) Var gøy å gå ut i det blå, og knipse bilder av den flotte naturen. Det gir jo julestemning i seg selv. GOD JUL ;-)

- JULIE ANDERSEN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar